Ingatlanpiaci hírek

Így fog célba érni az ingatlanhirdetésed

2023-03-07
Sok múlik egy jó ingatlanhirdetésen, főleg ha gyorsan és a lehető legjobb áron szeretnénk eladni. Összefoglaltuk, hogy mitől lesz sikeres a hirdetésed, és hogyan fognak eljutni hozzád a potenciális vevők.

Szerző: Végh Judit Nóra

 

Az első és legfontosabb szempont a hitelesség. Ha előre közöljük azokat az információkat, hogy az ingatlan felújítandó, az eladást követően csak hónapokkal tudunk kiköltözni, azt érdemes már előre feltüntetni a hirdetésben. Sokkal szimpatikusabbak leszünk általa, mintha el akarjuk rejteni a hibákat, és menetközben derülnek ki, ami végső soron mindkét félnek energiafecsérlés, ha emiatt nem lesz belőle üzlet.

 

Fontosak a jó fotók, hiszen a mai rohanó világban mindenki csak görgeti a telefonját, ha nem meggyőző a nyitókép, akkor nem is kattintanak rá a hirdetésre. Pedig nem is az ingatlannal van gond, csak homályos, vagy rossz szögből lett készítve a kép. Minél több fotót teszünk fel, a létező összes helyiségről, a külső nézetről, a teraszról vagy a kertről, annál több ideig böngészik a hirdetésünket. még jobb, ha minitervrajzzal is tudunk szolgálni, ami feketén-fehéren megmutatja a paramétereket.

 

Rengeteget számít a leírás is. Az alapinformációkon és a tényeken túl (helyszín, méret, ár, emelet, telek nagysága, szobák száma, állapot, építési mód) belefoglalhatunk valamilyen kreatív gondolatot is, például mi miért szerettünk a teraszon kávézni, vagy mennyire praktikus, hogy közel van az óvoda, a bolt, a buszmegálló, az edzőterem – az ilyen apróságok is befolyásolhatják a választást. Sokan kíváncsiak még arra is, hogy mikor és miből épült az ingatlan, hány tulajdonosa volt eddig, most milyenek a jogviszonyok, jelzálog és permentes-e, stb., és az energiahatékonyság, a szigetelés, a fűtési módok is felértékelődtek. Vannak bizonyos kifejezések, amik jó, ha benne szerepelnek a hirdetésben, ha tényleg így van, például alacsony rezsijű lakás, közel a HÉV-megállóhoz, bútorozott ingatlan eladó.

 

Miért éri meg az ingON? Ha eladó vagy, együttműködő partnereinknél közel 70 portálon fogjuk terjeszteni a hirdetésedet, ami jelentősen megnöveli az esélyeket, sőt a kiemelésben is tudunk segíteni. Ha elakadnál a szövegezésben, az ingON robot segít, és kihozza a legtöbbet az információkból. Komplett galéria feltöltésére is van lehetőség. Mérhetőek az eredmények, tudni fogod, hol hirdetjük ingatlanod és hányan kerestek minket a hirdetésed miatt, mivel statisztikát küldünk róla. Mindemellett megszűrjük neked az érdeklődőket. A vásárlóknak pedig letisztult és felhasználóbarát nézetet kínálunk, minden eszközön, jó kereső funkcióval.

 

Ide kattintva megtekintheted, hogy milyen hirdetési csomagjaink és áraink vannak.